Rehabilitacja barku w Warszawie

Zapraszamy do fizjoterapii na Ursynowie w Warszawie na kompleksową rehabilitację barku. Na co dzień pomagamy dziesiątkom pacjentom w powrocie do pełnego zdrowia. Umów wizytę telefonicznie 660 166 458 lub zarezerwuj przez booksy.

Przy rejestracji zapytaj o 20% zniżki dla nowych pacjentów w ramach letniej promocji "Akcja Rehabilitacja".

/thumbs/1290×457×c/entries/rehabilitacja-barku.jpg

Usuniemy ból z barku

Jesteśmy ekspertami od usuwania bólu z barku. Wiemy jak pomóc naszym pacjentom, aby skutecznie uwolnić ich od bólu i dyskomfortu. Jak rehabilitujemy? Przede wszystkim wykonując terapię manualną i różnego rodzaju lecznicze masaże, które rozluźniają mięśnie, przyspieszają ich regenerację, a w efekcie łagodzą napięcia i bóle.

Terapię manualną z pozytywnym skutkiem łączymy również z domowymi ćwiczeniami.

20% rabatu na pierwszą wizytę

W wakacje mamy "Akcję Rehabilitację". Przez całe wakacje nowi pacjenci otrzymują 20% zniżki na pierwszą wizytę w HTH Clinic. Rabat otrzymasz podczas rejestracji telefonicznej. Umów wizytę telefonicznie 660 166 458 lub zarezerwuj przez booksy i zapytaj o 20% rabatu. Promocja obowiązuje do końca sierpnia 2024 roku.

Rehabilitacja barku po urazie

W naszej klinice w Warszawie pacjenci często pojawiają się po urazach. Do najczęstszych przyczyn urazów można zaliczyć:

• Nieszczęśliwy upadek. Nagłe i szybkie upadki na wyciągniętą rękę mogą prowadzić do urazów barku, w tym złamań kości lub uszkodzeń tkanek miękkich.

• Urazy podczas aktywności sportowych niosą ze sobą ryzyko urazów barku, szczególnie w wyniku zderzeń, upadków lub nagłych skręceń.

• Powtarzające się przeciążenia w ramach ciężkiej pracy fizycznej może prowadzić do przeciążeń mięśni i ścięgien w okolicy barku, co z kolei zwiększa ryzyko urazów.

• Nieprawidłowe wzorce ruchowe obciążające bark mogą prowadzić do przeciążeń i urazów barku.

Rehabilitacja barku w czterech krokach

Rehabilitacja po urazach to jedna z naszych specjalizacji i powód dla którego nasi pacjenci wracają do nas i polecają Nas innym pacjentom w Warszawie. W HTH Clinic prowadzimy rehabilitację po urazach barku w czterech krokach:

1. Konsultacja jest pierwszym krokiem w procesie przyczyn powstania bólu. Na pierwszej konsultacji ustalamy plan działania.

2. Pozbywamy się bólu. Regularne ćwiczenia, zmiana nawyków uwalniają Twój organizm od bólu

3. Zwiększamy ruchomość stawu ramiennego, barkowo-obojczykowego i stawu mostkowo-obojczykowego.

4. Wzmacniamy mięśnie. Do pełnego sukcesu potrzebujemy pracy silnych mięśni

Konsekwencje braku rehabilitacji barku

Zaniedbanie urazu barku może nieść za sobą długotrwałe konsekwencje, które wpłyną na jakość życia. Wśród nich możemy wymienić:

• przewlekły ból,

• ból nasilający się w nocy, co może być oznaką „zamrożonego barku”,

• osłabienie mięśni,

• ograniczenie ruchomości w całej obręczy barkowej,

• uszkodzenie innych struktur w obrębie barku,

• utrudnione koordynacji ruchu ręki.

Rehabilitacja barku na Ursynowie w Warszawie

Osoby z Warszawy, które zgłaszają się na rehabilitację barku rozumieją, że zaniedbanie właściwego leczenia i rehabilitacji może skutkować trwałymi problemami. Dlatego na początku warto holistycznie spojrzeć na ból barku. Takie całościowe podejście do ciała pomoże w efektywnym dopasowaniu planu rehabilitacji, który przyniesie ulgę i przywraca pełną sprawność ramienia.

W HTH Clinic Twoje zdrowie jest dla nas najważniejsze. Naszą misją jest usuwanie bólu i przywracanie sprawności. Dążymy do tego by nasi pacjenci wrócili do aktywnego życia po urazach, takich jak np. uraz barku.

Umów już dziś swoją pierwszą wizytę na rehabilitację barku na Ursynowie w Warszawie. Na co dzień pomagamy dziesiątkom pacjentom w powrocie do pełnego zdrowia po urazach. Umów wizytę telefonicznie 660 166 458 lub zarezerwuj przez Booksy.