Rehabilitacja kolana Warszawa

Zapraszamy do naszej kliniki fizjoterapii na Ursynowie w Warszawie na kompleksową rehabilitację kolana. Na co dzień pomagamy dziesiątkom pacjentom w powrocie do pełnego zdrowia. Umów wizytę telefonicznie 660 166 458 lub zarezerwuj przez booksy.

/thumbs/1290×457×c/entries/rehabilitacja-kolana-warszawa-ursynow.jpg

Ból kolana może dotknąć każdego z nas bez względu na wiek i poziom aktywności fizycznej, ponieważ urazy kolan są częste i może dojść do nich samoistnie lub podczas wykonywania codziennych czynności np. wstawania z łóżka czy spaceru w lesie. Inną grupą pacjentów, którzy korzystają z rehabilitacji kolana są sportowcy oraz amatorzy sportów, którzy doznali kontuzji podczas gry np. piłkę nożną. Z kontuzją kolana zmagają się zarówno dorośli, jak i dzieci. W HTH Clinic jesteśmy specjalistami od usuwania bólu i mamy na niego idealny sposób – jest nim rehabilitacja kolana.

Leczenie bólu stawu kolanowego

Wiemy, że ból w stawie kolanowym potrafi spędzić Ci sen z powiek i skutecznie zniechęcić do wstania z łóżka, dlatego nie musisz z nim żyć. Dzięki szybkiej wizycie u specjalisty i natychmiastowym podjęciu rehabilitacji ból bardzo szybko może minąć. Prawidłowo przeprowadzona rehabilitacja pozwala zmniejszyć obrzęk w stawie kolanowym, łagodzi dolegliwości bólowe i stopniowo zwiększa zakres ruchu w kolanie. Dzięki temu już po kilku tygodniach pracy z doświadczonym fizjoterapeutą ból będzie tylko niemiłym wspomnieniem.

Ponowna rehabilitacja kolana

Bardzo ważne jest, aby każdy uraz kolana konsultować z doświadczonym lekarzem i/lub fizjoterapeutą. Dlaczego? Ponieważ raz uszkodzone tkanki stają się bardziej podatne na ponowne urazy, a do kolejnych dochodzi już zdecydowanie szybciej i łatwiej. Dlatego bardzo ważne jest to, aby wykonywać wszystkie zalecone przez rehabilitanta ćwiczenia, oszczędzać kolano w początkowej fazie leczenia i dopasowywać rodzaj aktywności fizycznej do swoich możliwości. Jeśli mimo wszystko dojdzie do kolejnego urazu, należy jak najszybciej umówić się na ponowną rehabilitację kolana, aby złagodzić objawy bólowe, podjąć odpowiednie leczenie i wzmocnić je na przyszłość.

Konsekwencje braku rehabilitacji stawu kolanowego

Zaniedbanie urazu stawu kolanowego niesie za sobą poważne konsekwencje. Wśród nich możemy wymienić:

• przewlekły ból,
  • osłabienie mięśni,
  • ograniczenie ruchomości w stawie kolanowym,
  • tzw. uciekanie kolana,
  • niestabilność w stawie kolanowym,
  • uszkodzenie innych struktur w obrębie kolana np. więzadeł,
  • utrudnione chodzenie, klękanie czy wstawanie,
  • utrudnione wchodzenie po schodach.

Szybka rehabilitacja po urazie stawu kolanowego

Szybka rehabilitacja po urazie stawu kolanowego pozwala pozbyć się ograniczeń ruchu. Dzięki niej szybko usuniesz obrzęk, wzmocnisz mięśnie i zapobiegniesz dalszemu rozwojowi kontuzji lub jej nawrotom w przyszłości. Właściwie przeprowadzona rehabilitacja stawu kolanowego pozwoli Ci na uniknięcie ograniczeń związanych z ruchomością kolana: przeskakiwanie kolana, niestabilność, niewłaściwą postawą przy chodzeniu. Z tego też powodu szybka rehabilitacja jest tak ważna dla Twojego zdrowia.

Zapraszamy na konsultacje odnośnie rehabilitacji kolana

Umów już dziś swoją pierwszą wizytę na rehabilitację stawu kolanowego w naszej klinice w Warszawie. By może doznałeś kontuzji na nartach. Na co dzień pomagamy dziesiątkom pacjentom w powrocie do pełnego zdrowia. Umów wizytę telefonicznie 660 166 458 lub zarezerwuj przez booksy. Nasza klinika mieści się na ul. Indiry Gandhi 35, lokal U9 w Warszawie.

Specjaliści w leczeniu stawu kolanowego w HTH Clinic Warszawa

W HTH Clinic w Warszawie na Kabatach Twoje zdrowie jest dla nas najważniejsze. Naszą misją jest przywracanie sprawności i możliwości aktywnego życia po urazach, takich jak np. urazy kolana. Przeczytaj również wpis dotyczący bezpiecznego i naturalnego leczenia bólu – chiropraktyki w Warszawie. Oferujemy szybkie terminy fizjoterapii dla dorosłych i dzieci, ponieważ wiemy, jak ważne jest sprawne działanie i uśmierzenie bólu, jakiego doświadczasz po kontuzji.