Fizjoterapia kobiet w ciąży

Fizjoterapia kobiet w ciąży w naszej klinice w Warszawie skierowana jest do przyszłych mam, które w związku z ciążą odczuwają dolegliwości bólowe w obrębie: pleców, kręgosłupa, szyi, spojenia łonowego, miednicy czy ud. Dzięki odpowiednio dobranej terapii poczujesz ulgę od bólu i przygotujesz się do przywitania swojego maleństwa na świecie.

/thumbs/1290×457×c/entries/rehabilitacja-kobiet-w-ciazy-warszawa.jpg

Łagodzimy ból w ciąży

Spodziewasz się dziecka? Z pewnością jest to szczególny czas w Twoim życiu. Radosne oczekiwanie wiąże się ze sporymi zmianami w życiu, ale również w Twoim ciele. Rosnący brzuszek ciążowy może sprzyjać zwiększaniu się napięcia mięśni i pojawianiu się dolegliwości bólowych. Jednak nie musisz mierzyć się z tym sama.

Terapeuci HTH Clinic na Ursynowie za pomocą odpowiedniego masażu i terapii manualnej mogą zniwelować ból i zapobiec najczęściej występującym dolegliwościom ciążowym. Przygotują Cię do porodu, a także pomogą Ci się zrelaksować i odprężyć. Tego właśnie potrzebujesz, prawda?

Szybka fizjoterapia dla kobiet w ciąży

Ciąża to wyjątkowy czas, podczas którego każda kobieta powinna być objęta szczególną opieką. W HTH Clinic na Ursynowie wiemy, że ból pojawiający się w ciąży stresuje i utrudnia codzienne funkcjonowanie, dlatego w naszym gabinecie możesz liczyć na szybki termin wizyty i profesjonalną pomoc fizjoterapeuty. Dla nas najważniejsza jest pacjentka. Jeśli masz problem z bólem kręgosłupa w trakcie ciąży, to nasi specjaliści dobiorą najlepszą metodę fizjoterapii, ćwiczeń rehabilitacyjnych lub rehabilitacji po urazach.

Dowiedz się więcej o rehabilitacji po urazach

Rodzaje rehabilitacji dla kobiet w ciąży

Zobacz, jakie rodzaje terapii dla kobiet w ciąży oferujemy w HTH Clinic w Warszawie na Ursynowie:

• Kinesiotaping dla kobiet w ciąży
  • Masaż karku
  • Delikatny drenaż limfatyczny nóg
  • Bezpieczne ćwiczenia wzmacniająco - rozciągające
  • Masaż powięziowy pleców
  • Masaż powięziowy
  • Terapia rwy kulszowej rzekomej
  • Masaż powięziowy brzucha
  • Terapia punktów spustowych
  • Klawiterapia (gdy zachodzi potrzeba przyspieszenia porodu)

Zapraszamy na fizjoterapię kobiet w ciąży

Umów już dziś swoją pierwszą wizytę fizjoterapii dla kobiet w ciąży w naszej klinice na Ursynowie w Warszawie. Na co dzień pomagamy dziesiątkom kobiet w usuwaniu bólu w trakcie ciąży. Jeśli i Ty chcesz przeżywać swoją ciążę bez bólu to umów pierwszą wizytę konsultacyjną już dziś pod numerem telefonu 600 166 458 lub pod maile kontakt.hthclinic@gmail.com. Mamy dogodne dni i godziny przyjęć w klinice na ul. Indiry Gandh 35/U9 w Warszawie.

Rehabilitacja po ciąży i fizjoterapia niemowląt

Do opieki nad naszymi pacjentkami podchodzimy holistycznie, dlatego zapewniamy opiekę rehabilitanta w trakcie ciąży, jak i po niej. Możesz zgłosić się do nas, jeśli po porodzie masz problemy ze spojeniem łonowym lub czujesz inne bóle krocza, ból kręgosłupa. Do innych dolegliwości, które mogą Cię niepokoić po porodzie, a możemy Ci w nich pomóc to problem z nietrzymaniem moczu, wypróżnieniem oraz wrócenie do równowagi po cięciu cesarskim.

Wszystkie młode mamy zapraszamy do pierwszej wizyty fizjoterapeuty dziecięcego, który przeprowadzi instruktaż postępowania z dzieckiem (przewijanie, noszenie, układanie). Ponadto młode mamy uzyskają wskazówki odnośnie prawidłowej pielęgnacji niemowląt. Dużą wartością z takiej wizyty jest opis rozwoju dziecka. Dowiedz się o PIERWSZEJ WIZYCIE NIEMOWLAKA U FIZJOTERAPEUTY TUTAJ.

Rwa Kulszowa w Ciąży

Rwa kulszowa rzekoma w ciąży to powszechna dolegliwość. Wiąże się ona z przeciążeniem kręgosłupa, więzadeł i mięśni przez rosnący brzuszek oraz zwiększającą się masą ciała przyszłej mamy. Objawia się ona jako mocny, nawracający ból w części lędźwiowej pleców promieniujący na kończynę dolną. Nasi fizjoterapeuci z troską i dokładnością podchodzą do łagodzenia i usunięcia rwy kulszowej w trakcie ciąży pacjentek.

Doskonale rozumiemy problem rwy kulszowej w ciąży. Na co dzień pomagamy kobietom w ciąży zmniejszyć ten rodzaj dolegliwości. W naszej klinice fizjoterapii na Ursynowie potrzeby Twoje i dziecka są na pierwszym miejscu. Wierzymy, że dzięki połączeniu indywidualnego podejścia z wiedzą i pasją, fizjoterapia pozytywnie wpływa na zdrowie i życie pacjentów.

Rwa Kulszowa po Porodzie

Rwa kulszowa po porodzie ma takie same objawy jak w ciąży. Jeśli masz ból, mrowienie, a także drętwienie w okolicach dolnego kręgosłupa, pośladków to znaczy, że problem rwy kulszowej dotyczy również Ciebie. Może ona wystąpić po jednej stronie ciała lub obustronnie. Rwa kulszowa jest wywołana przez ucisk nerwu kulszowego. W przypadku kobiet po porodzie rwa kulszowa często dotyczy kończyn dolnych, co może prowadzić do utrudnień w codziennych czynnościach oraz spaniu.

Ból i dyskomfort wywołany rwą kulszową możemy zmniejszać przez masaż lub wykonując ćwiczenia w ramach rehabilitacji. Kobiety po porodzie z jednej strony wymagają szczególnej uważności, a z drugiej chcą szybko wrócić do pełnej sprawności. Jeśli i Ty zmagasz się z rwą kulszową po porodzie, to zachęcamy Cię do wizyty u specjalisty, który dobierze dla Ciebie odpowiednie środki zmniejszające ból i dyskomfort. Umów się już dziś na pierwszą konsultację w HTH Clinic w Warszawie.